Jak kupować?

 


Jak złożyć zamówienie
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem i masz już swoje konto zaloguj się i dokonaj zakupu.
Możesz złożyć zamówienie również bez rejestracji, jednakże tworząc konto w Pszczelim Sklepie będziesz mógł szybciej robić zakupy, śledzić status swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów.

Zamówienie
1. Szukaj, przeglądaj, wybieraj produkty we wszystkich interesujących Cię kategoriach.
2. Dodawaj wybrane produkty do koszyka wybierając ikonkę z koszykiem.
3. Możesz zmieniać liczbę sztuk wpisując ręcznie interesującą Cię liczbę lub korzystając z pola "+", "-".
4. Możesz również usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem "x" lub ponownie zmienić ich ilość.
5. Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu wybierając opcję "kontynuuj zakupy" i dodawaj kolejne produkty do koszyka w ten sam sposób co wcześniej.
6. Po upewnieniu się że masz już wszystko, w odpowiednich ilościach, wybierz jeszcze sposób transportu i rodzaj płatności. System automatycznie naliczy całościowy koszt zapłaty.

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostawy oraz od końcowej wagi przesyłki.

Przejdź dalej wybierając pole "realizuj zamówienie"

Wypełnij wszystkie pola oznaczone czerwoną gwiazdką dotyczące danych odbiorcy.

Do każdego realizowanego przez nas zamówienia dołączony jest paragon zakupu. Jeżeli klient zamiast paragonu życzy sobie otrzymać fakturę VAT prosimy o zaznaczenie pola "dane do faktury" i wypełnienie wszystkich pól oznaczonych czerwoną gwiazdką.
Istnieje również możliwość wystawienia faktury proforma. W celu otrzymania takiej faktury prosimy dodatkowo o informację w komentarzu dotyczącym zamówienia. Faktura proforma zostanie wysłana na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.

Na koniec sprawdź czy dane adresowe są poprawne.
Po zaakceptowaniu regulaminu i wybraniu opcji "potwierdź zamówienie" dane zamówienie zostaje złożone, a na podany w formularzu adres e-mail zostaje przesłany numer zamówienia.


Potwierdzenie zamówienia
Klient po złożeniu zamówienia dostaje na e-maila podanego w formularzu potwierdzenie w postaci numeru zamówienia. Jeżeli klient nie dostał e-maila z numerem zamówienia oznacza to, że zamówienie nie zostało prawidłowo złożone (być może nie zostały wypełnione wszystkie pola w formularzu). W takiej sytuacji wybrane przez klienta rzeczy najprawdopodobniej znajdują się jeszcze w koszyku naszego sklepu, należy to sprawdzić i zweryfikować. Prosimy nie wpłacać na konto należności za złożone zamówienie do czasu otrzymania od nas e-maila zwrotnego.

Modyfikacja zamówienia
W przypadku konieczności modyfikacji złożonego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny (konieczne jest podanie numeru zamówienia). W takim przypadku prosimy również o wstrzymanie się z płatnością.
W pełni sezonu pszczelarskiego (marzec-lipiec) modyfikacje nie są możliwe w związku z natężeniem ilości zamówień.

Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu skompletowania i wysłania przez nas zamówionych towarów. Po tym czasie anulowanie nie jest już możliwe.

Aktualny stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na stronach naszego sklepu.

W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta w godzinach biurowych podanych w zakładce "kontakt".

Dostępność produktu
Towar wybierany przez klienta uznaje się za ogólnie dostępny i możliwy do zakupu o ile nie widnieje przy nim status "chwilowo niedostępny". Stale uaktualniamy listę dostępnych towarów, niestety może się zdarzyć, że towar, przez Państwa wybrany został sprzedany w naszym sklepie stacjonarnym. W takim przypadku staramy się jak najszybciej poinformować klienta o tym fakcie.

Czas realizacji zamówienia 
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych (w zależności od dostępności zamówionego towaru). Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. W pełni sezonu pszczelarskiego (marzec-lipiec) oraz w szczególnych wypadkach, czas ten może ulec wydłużeniu do 14 a nawet 21 dni. Prosimy o cierpliwość. Państwa zamówienie zostanie zrealizowane! Realizacja zamówień płatnych przelewem dokonywana jest po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. W przypadku płatności ratalnej czas realizacji przesuwa się o czas przygotowania i podpisania umowy.

Przesyłki dostarcza firma kurierska lub Poczta Polska. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni roboczych, dla poczty 1-5 dni roboczych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium